funderar

Kuckeliku o tjo idag är jag så extremt glad!
Har jobbat färdigt mitt 10-dagars pass och ser framemot 3 härliga dagar av ledgihet, moi like grrr;)

Imorrn blir dt en liten svängom till hbg förmodligen och kanske malmö får se vart jag hamnar, chillar som vanligt...
Men pepp som fan inför inhandling av ingredienser till vårt lilla baker-party där vi ska baka goda ehm...kakor? haha vafan cakes ajja det blir nice;)

NÄ nu blir det en filmrulle och myyys innan sängdags
fast innan dess måste jag bara få ur mig det här:

Jag förstår inte vad som hände när vi ena stunden var som syskon och andra studen som värsta fiender?! Vad gick egentligen fel på vägen? frågan ställer ja mig sj  hela j*vla tiden, men lär väl aldrig få något vettigt svar....

Ajja imorgon ska jag banne mig inte tänka på det iaf!

remember, keep it real!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ibland kanske det är för mycket som går fel kanske, och då vill man nog inte alltid få reda på svaret kanske.



Fin blogg!

2009-08-18 @ 17:17:07

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0