Galet

haha är hemkommen från Aicha efter en galen kväll, den spårar alltid men det är det vi gillar;)

Damn!:D Idag ska jag sticka ner till Malmö en sväng och stannar förmodligen över tills imorgon, me like!
Får se vad som mer händer idag, hmmm....

Gårnatten var helt sjukt, fick typ 1000 fylle-sms från alla möjliga personer t om från uddevallarna som jainte snackat med på typ ett halvår, omg...
Menmen tur att alla var glada i hatten iaf;)

Shiiit kom på att jag glömt mata mina fiskar idag det måste jag göra nu:O MR Bentley och Mrs Benz får ju inte svälta;)


haha hittade massa gamla bilder på mig och aicha, här kan vi väl ha gått i typ...7.an?6.an? hahaha inte en aning men vi va iaf gangstahs redan då, liiike!

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-02 @ 15:31:55
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Linda Hurtig

Jag har lagt till dig nu! :)

2009-08-02 @ 16:30:22
URL: http://lindahurtig.blogg.se/

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0