HOLA

Åhh imorgon gäller det, nya tag efter ett härligt sommarlov...vill inte! AHhh vrf inte ngr veckor till?! Snälla haha....

ajja bara bita i det sura äpplet och sätta igång, bara ett år kvar ju wohoo!

Dagen idag har varit störtskön, började med att jag cyklade till skläderviken för lite jobb-stuff, sen iväg hem, sen ner til stan för att träffa siggen och sen hem igen för att träffa Aicha, efter detta skule ja direkt iväg till ett jazz-uppträde vilket förvånade mig att det var så bra;D jazz is the new, kanske...? haha

Ajja imorgon börjar vi inte förrän 11.30, känns rätt nice sen är jag själv hemma hela torsdag-fredag gaahh vågar jag sova hemma alldeles alone:S Uhhh får kanske fråga ngn om den vill sova med mig, sova!

Nää nu ska jag kila och äta ett äpple, blev sjukt sugen på det helt random!



Jag i hbg me Aicha och Tilde. Då kan ALLT hända, det började regna jag ville inte få lockigt hår och Aicha gjorde en sorts turban/slöja på mig haha;D Här med mitt inköp av en leopard-bh hahah var bara tvungen:P

catch ya l8er dawg!


Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0