im all alone!

Ohhh shit nu är jag helt ensam hemma alla e borta haha och jag ska klara mig hur ska detta sluta.... det kommer fan spåra llr ngt haha:P
Ajja fett nice iaf, kan göra vad jag villl...typ;)

Planerar en sthlms-resa med tilde snart det ska bli uderbaaart ahhhh;D;D lovelylovely älskar man sthlm elloor?!

jag o flips planerade idag lite att åpka till shlm i september också och gå på arbetsstämman med MUF, åhh hade varit lovely det med alltså!! Vill bara bort från tråkida ängelholm :P

Första dagen idag ja,,, den va väl inte så speiell, jävligt slapp kan inte riktigt förstå att det är sista året hmmm men sjuuukligt nice! Nä nu ska jag laga maaat o va lite hemmafruig haha


Såg en film i förrgår ngt med factory minns knappt titeln men alltså Hayden Christensen omg... GE MIG! haha


Peace!

Kommentarer
Postat av: aka. kålhuvudet

men vafan... uppdaterar du aldrig ditt kålhuvud :p ses tonight!

Också den vanliga: handtag, famntag, klapp eller kyss? ;)<3

2009-09-03 @ 14:21:52

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0