Malmödag...Igen!

Åhååå vad jag är trött, har haft en underbar helg i malmö. haha sjävklart var den underbar, det är ju malmö vi snackar om hellu?!
haha ajja var hur trevlig som helst där är dock väääldigt trött efter inte så många timmars sömn, men vafan sömn är överskattat,,,,Thank U!;)
vaknade imorse av att vi hade försovit oss, hmm bra start på dagen? haha
Träffade sen Tilde och det blev en del shopping, en kofta och en berlock mmm:P Tack honey, för allt<3
Tåget hem gick bra...Tills vi kom till hbg. Då skulle det gå ngn jävla anslutningsbuss och bussen var självklart försenad. Resan hem tog fucking hela 2 timmar, omg, ajja men äntligen hemma.

Sitter just nu nyduschad och i mjukisdress ahhhh mysigt! Funderar lite på morgondagen, ska till min kusin som fyller hela 30 år, som sagt tiden går snabbt:-O

Nä, nu ska jag begrava mig i en massa filtar, ta en kopp te och bara myysa! 


Flummbild på härliga Tilde, love U<3

SMILE FOR A WHILE, SHALL WE?

Kommentarer
Postat av: sanna

Tjoho :) just nu har jag en tävling i min blogg där jag lottar ut en goodie bag som innehåller 2 nagellack, 2 ansiktsmasker, 1 läppglans, 1 mascara och 1 par örhängen. skulle vara jätte kul om du ville vara med. direktlänken till inlägget är http://sannaberg.blogg.se/2009/august/tavling.html

2009-08-04 @ 03:52:01
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0