Morgonstund har guld i mun hö hö

Goooodmorning!

Vaknade idag av mina fiskar, alltså jag förstår mig inte på dem?!?! Jag matar dem JÄTTEmycket men ändå så suger de på sina små stenar på bottnen och detta låter sjuuuukligt mkt!!! Alltså jag blir galen, kunde knappt somna igår heller för den delen pga detta!!
Ajja I-landsproblem, i knoooow!

Idag ska jag luncha med Sannebajb, ååh va ett tag sen man såg henne. Går ett rykte om att hon klippt kort, damn vad snyggt de måste va!! CAn't wait to see her! Ska försöka fota henne så att man får se en bild, lovelove!
Förmodligen ska vi luncha i stan på en uteservering, me like. Ingen hysteri på att hitta ett matställe idag alltså haha;)

Efter det vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, kanske blir det en svängom på stranden eller bara  ligga hemma och sola? Hmm så underbart väder ju och måste ta vara på den här dagen imorgon börjar jag ju som sagt mitt 10-dagars pass på jobbet, fyfan.... menmen sen blir det ju malmöfestivalveckan, fett överskattat men kan nog bli ganska nice ändå!


jag och sanne flummar, som vanligt då alltså.....<3

Im out

Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0