SHIIIIIT

Alltså shit, har verkligen inte hunnit uppdatera haha ajaj whatever!

Hmm nu ä jag inne på min 8:e dag på jobbet aaah börjar bli en aning trött men bara två dagar kvar nu wihoooo:D
Sen blir det malmöfestivalen för hela slanten och lite deep business med Aicha på måndag höhö;D Torsdag så smäller det, aiiight?!;) haha jag och aicha ska baka goda cakes då med massa najsiga ingredienser höhö, we like it!

Ajja veckan som gått har det intehänt så mkt har hunnit jobba och varit lite småsjuk sen aaa har det verkligen itne hänt ngt, fett uttråkad! Hade en nice sleepover med aicha igår haha, thx! Vaknade dock 06:00 av att det regnade in genom fönstret ahh och inte nog med det, under natten hade jag fått ett mess från Sigge somja förmodligen hade läst medans jag sov, för jag minns inte att jag läst det när jag läste det på morgonen....märkligt!

Ajja nä nu blir det till att ringa sigge


fj0rtizzzz-bild på hög nivå hahaha men that's ma BJ and we L da G fo sho!
Keep it real, peace!

Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0