Shuu and mornin'

Morgon!

Ahhh härligt att vakna med sol i ansiktet, love it!

haha hade precis en fight med min bror om vem som skulle spela högst....han vann! DAMNIT!
Mamma dampa lite på oss men vafan, de va värt det...man vaknar iaf.

Idag blir det lunch på Jonas i vejby med mammi och bror min, ska bli myyysigt!
Gårdagen blev lyckad dock var jag yngst(!) av de vuxna hmm... om man nu kan kalla mig vuxen? hahah När börjar vuxen ålder egentligen?!

Tanken slog mig även häromdagen alltså det här med droger, alla säger att ååh vad det är bad och ååh det ska förbjudas! Men NEJ jag tkr faktiskt inte det, det är upp till var och en hur man vill göra. Jag menar om du vill t ex röka på så klart som fan att du får det. Det är igen om ska hindra dig, däremot ska du inte få bli något hot mot ngn annan. Men det är exakt samma sak som med alkohol, det är lagligt. Och jaa du kan lika lätt dö av alkohol som av ngon annan drog. Ska alkohol vara lagligt ska weed etc vara det med. Punkt. Det är ditt liv, din kropp och din rättighet att bestämma vad du själv vill göra, ingen annan ska få ta ifrån dig den rättigheten och säga att du inte får göa det.

It's your life, do what u want and just go for it!

Ahapp nog om detta, kom och tänka på mallorca innan ååh saknar det faktiskt. Helt sjukt snart börjar skolan igen, jag vill inteeeeeeeee.. snälla kan man inte få ha tagit studenten iår istället ahah? ajja bara ett år kvar sen jävlar!

Bild på moi inne på PuroHotell, love that place!

peace

Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0