What a wonderful day

Åhhhh ÄLSKAR vädret mer än allt annat! (Okej kanke inte mer än vad jag älskar pommes med milkshake) men ÄNDÅ!

Idag skullevi iväg för att äta lunch i vejby ju, mmm så när vi kmr fram så är det självklart STÄNGT vi bara wtf, så körde vi tilll F10 för att kolla ett matställe där och efter mkt letande hittade vi även detta, men självklart var det OXÅ stängt...omg tänkte jag! Jag trodde att bilrutorna skulle sprängas pga av dethöga ljudet från min kurrande mage! Gaaah MAT MAT!
I vilket fall så åkte vi vidare och så kom vi på den briljanta idén...Hembygdsparken! Wohoo så när vi va framme så tänkte jag bara ÄNTLIGEN, men så såg jag menyn...herrejisses alltså det var FLÄSKGRYTA hur J*vla äckligt låter inte det och jag bara åååhneeeej, vad e detta....Menmen jag hade ju inget val så mmm ner gick det iaf men dt var inte såå äckligt, var dock lite skolmatsliknande, så godae mat har man ju smakat! Menmen bev mätt efterom jag åt en stooor glass efteråt jummy!

Sen har jag solat lite idag och chillat stenhårt aahh så skönt, och nu har jag precis kommit hem från Espresso House. Har träffat min kära vän Mange och snackat en massa skit. Kom fram till att Blue-Ray på Pirates of the Caribbean 3 inte var något vidare smickrande för Johnny Depps näsa i en viss del av filmen när han luktar på ngt hahaha;D FLumm som vanligt men vi gilla'rt!

Såg en väg som var MIN! haha järnspikar att bladet kom i vägen för T:et men det ska stå Tångvägen och eftersom jag kallas tången så aaa.... ;)

Nä nu ska jag chill ännu mer Lovelove massa LOVE!

Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0