Dålig uppdatering

Hellu!

Alltså jag orkar aldrig blogga längre, så det blir uppdateringar lite när jag känner för det och när jag känner för att skriva. Pallar inte skriva när jag inte har ngt att säga, heh...

Jaa men nu har skolan dragit igång på allvar och jag kan ju säga att någon mjukis-start var det ju inte, men men det är skönt att man har något att göra iaf:D Inte går man rastlös inte;)

Spelade match i förrgår vi vann med 4-1 Wohoo, känns sjukt bra! Kommer leva på den vinsten hela helgen känner jag...:P
Hmmm har även under veckan varit och kollat Beck-filmen på bio, den va fett dålig! Inte alls som de andra beck-filmerna, nej en DISS från min sida måste jag säga...
Har gjort ngr inköp den här veckan oxå, 2 par trosor  och även  en klänning, bild kmr kanske senare om jag hamnar på bild med den vill säga htihi!

Igår var det skola sen skulle jag och sanne ha skrivit in oss på körskola men tjitju fick vi, dem stängde kl. 14,,,damp! Ajja senarepå kvällen blev det middag @ Jakob och pyjamasparty! We like a lot woho!

Hmm imorrn blir det jobb 11-13 eller 14 någon gång, sen en fika med maria, michelle och kanske kaaarin! NICE!

Måste bara säga att jag känner mig sjuuuktinihelvetes glad, och jag vet inte riktigt varför haha?!?!


Ungefär sååhääääär glad känner jag mig just nu haha =D

keep it real babes<3


Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0