Honey im home from BKK

Oh god damnit vad jag älskar Bangkok! <3

Hela helgen har varit fantastisk och alla intryck har varit heelt otroliga!! Bangkok på 2 dagar, det är inte nådigt! Men kul som fan, något alla borde testa. Hann med mkt:
1. manikyr och pedikyr
2. massage
3. vaxning
4. marknad
5. shopping
6. bada
7. barrunda
8. åka TUC-TUC haha

Tuc-Tucs var nog det roligaste jag gjort, han som körde var sjukt rolig haha:P

Sway mac mac (stavning skiter vi i haha) betyder mycket vacker till er som vill veta haha;)

Resan var alltså helt lovely och kaaanske ska jag dit om en månad igen, vi får se;)
Det är roligast när det är impuls så aaa vi får la checka läget!

Annars rullar vardagen på som vanligt men imorrn blir det frisören för att sen åka ner till malmö!
Där blir det övernattning hos flips syster för att sedan kampanja på onsdag med MSU!
MÄÄÄKTIIIIGT!!!!


Utsikt från vår pool på hotellet, jag älskar vädret där, vill tillbaka till värmen gaah!

Peace lovers

Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0