Livet leker fortfarande

åhh vad jag älskar livet helt enkelt!

Lev i nuet säger jag bara, det är så himla skönt och bara ta dagen som den kommer!
Hela den här veckan har varit nice alltså, och man har hunnit med så mkt!!!
Nu måste jag bara hitta en present till Hr Robin som fyller 21 på lördag hmmmmmmmm, det är sjukligt svårt!
Ajja kommer väl på något:P

I måndags skrev jag in mig med sannebajjb<3 så nu är det körkortsplugg som gäller we like;)
och det hanns även med en fika med Maria och Karin och träning på kvällen haha mkt att göra men det är niiice;)

Gårdagen var lika fartfylld med ett läkarbesök och skooola, sen träffade jag J och hade myysigt hela kvällen!
PUSSKALAS! det gillas haha:P

Idag blev det en snabbis in till Hbg för att träffa Tilde så vi tog som vanligt en fika på EH i norrahamnen, myysigt!
När vi sitter där så kommer Henke Larsson med en kompis och en vovve. Så beställer de fika så säger Henkes kompis till oss;
- alltså tjejer kan ni kolla hunden lite, för vi sätter oss här borta;)
Vi: självklart;)
haha sen under fikan så försöker vovven äta typ blomsterlökar i krukan o vi (meest tilde haha:P) skriker nejjnejj, haha alla måste nog ha trott att vi va lite psykoo men vafan;) Tilde räddade hunden helt enkelt för den åt inte löken iaf:P
hahah sen när vi ska gå säger jag tilll Henke o hans polare;
- Nu får ni vakta vovven själv för nu går vi! ;)
Henke skrattar o polaren säger
- kan ni inte stanna liiite längre o vakta den, haha?;)
jag bara;
- nä nu ni får göra det själva haha heejdå;)

Vilken crazy dag alltså!

Ser fram emot nya tag imorrn

ETT STORRRT GRATTIS TILL SIGGE SOM FYLLER 18 ÅR IDAG BTW; GRATTIIIS;D


Liten sådär lökbild på oss när vi sitter på bussen ner från Lindvallen i år, myys!

Peace Out lovers<3


Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0