Lets keep it a secret...

Hej igen,

Haha jag blev så sugen på att blogga igen så i will give it a go!
Mycket har hänt på senaste tiden, har äntligen tagit studenten wihoo!!
Studentveckan var så himla rolig och umgicks med vänner som får mig att må så bra, mkt love till er!
Nu, nästan en vecka efter, är det dags att komma igång med "vuxenlivet" haha.
Har jobbat idag 10-18, kändes faktiskt helt okej. Blir jobb till helgen igen så jag missar Unga Moderater Utbildningen, lite tråkigt menmen...
Får glädja mig med att jag snart åker till London, wohoo! Den 29 juni sitter jag med ett häligt gäng på flyget till UK. Kommer bli awesome!

Imorgon blri det möte i Malmö och flrmodligen en date med Tilde och Katti efter det.
Can't wait!

Love


Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0