19 november

Hejhopp!

Nu tänker jag börja skriva lite igen, tyckte min blogg var alldeles för fin för att ta bort... eller inte. Men ändå!
Ikväll har jag och Sanne (a.k.a Bobban) druckit Morbergs glögg, käkat pepparkakor med ädelost (mögelost för er som inte visste) och ätit ljuvligt julskum.
Och just det, kollat på matchen mellan Sverige-Portugal som typ alla andra Schwedeser. Har även diskuterat olika namn som vi tycker är fina och passar till barn: Brynolf, Clemens, Engelbert och Birk kanske? 
Bobban levererar som vanligt de bästa bilderna som är precis på vår humornivå...
Nä nu blir det snart loppelådan och förhoppningsvis får jag ett glatt besked imorgon!

Sov så gott <3
 
 

Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0