20 nov

Idag är en bra dag!!
Har städat lite nu på förmiddagen och ska förmodligen träffa beatrixxx i eftermiddag.
Dagens lunch blir tacos som jag inte kan få nog av. Givetvis är det Old El Paso som gäller för hela slanten.
 
Har gått och tänkt en hel del på varför man hela tiden måste jämföra sig med varandra? Vet inte hur många gånger jag har hört "Jag är inte lika bra som hen, kolla hen är mycket mer framgångsrik än vad jag är osv osv..."
Jag klandrar inte någon för jag kan komma på mig själv ibland att jag också gör det, omedvetet. Men det är det som är grejen, varför kan man aldrig vara riktigt nöjd?
Nä det får bli stopp med det. Du är bra som du är och det räcker långt.
Har en liten tavla som jag gjorde för några år sedan  men som alltid står på mitt nattduksbord. Kan kalla det ett litet mantra.
 

Glad onsdag!
 

Kommentarer

Skriv vad du har i tanke här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail som endast jag ser: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera det du hade på <3:

Trackback
RSS 2.0